Jullie fase en keuze (of: kies de onderdelen die je nodig hebt)

Start-up

Je wilt snel een fraai en niet te duur logo? Later, na deze opstartfase kan het allemaal grondiger desnoods?

Je hebt al een eerste idee zelf; het budget is beperkt en je twijfelt of je de vormgeving door een kennis of online laat maken. Als je maar netjes voor de dag komt? Kies dan De Huisstijlmeester!

Jij + mijn 35+ jaar ervaring? Doen!

Mijn pakket voor jou:

€ 750,00 - € 975,00 ex btw

100% vooraf. Extra’s in overleg. Je kunt weer jaren vooruit. Mail mij s.v.p.

Scale-up

Inmiddels zijn jullie al goed bezig en je merkt dat het aanbod aanslaat bij klanten. Mooi! Je hoort terug dat jullie eerste naamkeuze of logo (ooit snel gemaakt) er al een tikje gedateerd bijstaat. Ook heb je nog niet eerder na kunnen denken over een sterke slogan of over jullie ‘imago’, ‘uitstraling’ of een integrale aanpak.

Wellicht is het tijd voor een professionele benadering? Voor de hele organisatie; een project; campagne of actie? Budgettair kan het en je wilt de huisstijl nu echt de aandacht geven die het verdient. Dus tijd voor De HuisstijlMeester!

Mijn pakket voor jullie:

€ 1.750 - € 3.750 ex btw

50% vooraf. Je keuzes en wensen bespreken we vooraf. Komt helemaal goed. Mail mij s.v.p.

Grown-up

Jullie zijn een gevestigde naam met afdelingen of sub-brands. Wellicht ook al internationaal. Jullie kennen de kracht van Corporate Branding, als het consistent wordt ingezet. Door omstandigheden, fusie, marktbeleid of herpositionering is het een strategisch besluit om de huisstijl aan te passen. Met een opvallende introductie.

Een nieuwe huisstijl invoeren is een complexe operatie die om overzicht vraagt. Jullie zoeken ervaring voor topdesign en de campagne-ideeën, maar ook een professional die Engelstalig werkt en de complexe invoering en (gevoelige) interne besluitvorming overziet.

Mijn pakket voor jullie:

Vanaf € 7.500 ex btw

Offerte op maat.

Eerst meer over mij en ons team weten?