Uitblinken, opvallen en onthouden worden.

Prospects, klanten en medewerkers beoordelen je, naar wat ze lezen en zien van je. Men heeft direct een mening. Je imago is je beste amigo. Investeer dus in een krachtige stijl die goed werkt!

Let wel: je bént je presentatie. En men oordeelt hard, onbewust en 1:1.

Dus een slordig logo? Betekenis: Je BENT slordig. Een ouderwetse huisstijl? Jullie ZIJN passé.
Een complex logo? Jullie ZIJN ingewikkeld. Een zelf in elkaar geknutselde tekst? Je neemt je klant vast ook MINDER serieus? 

De Huisstijlmeester, Peter Leuhof en designteam creëren WEL onderscheidend vermogen. Via een fraai logo inclusief passend onderschrift en/of slagzin plus pitch-tekst. Voor de hele organisatie, een project, campagne of actie. Ik analyseer jullie situatie en spiegel de ambities en markt.

Onze kracht: wij redeneren, kijken en beslissen vanuit je markt, de ontvangers en hun wereld! Strategisch. Vooraf. DAT maakt onze creativiteit daarna, BETER.

Die ‘beeld-tekst-strategische-analyse’ combinatie in één, maakt ons uniek. Daar kan geen grafisch ontwerper, copywriter, consultant of algoritme solo tegenop.

Hét visitekaartje

Je krijgt maar één keer de kans voor die allereerste indruk. Het is DE ultieme samenvatting van alles wat je bent en aanbiedt.

En die eerste zakelijke presentatie bepaalt héél veel. 

Bewust en onbewust. Laat het er dan echt verzorgd uitzien. Het is het visitekaartje van je bedrijf, de campagne of het project.

Investeer in aandacht & vakmanschap. Om gezien én onthouden te worden.

Wij helpen je graag aan een voorsprong in je markt. Met een opvallende startpresentatie.

Het proces

We gaan eerst brainstormen samen. Ik schiet van links naar rechts en van onder naar boven.

Chaotisch? Nee, want ik wil echt begrijpen wie jullie zijn en wat jullie doen. Alleen zo kom ik erachter waar de winst vakmatig zit en waar de essentie van jullie aanbod om draait. Ook om de concurrentie een stap voor te zijn; om te bedenken wat echt bij jullie past en dus… scoort!

Daarna vat ik het samen en werk doelgericht en efficiënt naar het afgesproken resultaat. Zo krijgen we heldere criteria vooraf, die we gebruiken om onze creatieve concepten aan te kunnen toetsen. Essentieel, om ’trial & error’ te voorkomen en objectief te beoordelen of iets niet alleen mooi, maar vooral ook GOED is.

Ik ben nieuwsgierig, oprecht betrokken en gedreven om het meest kenmerkende van jullie aanbod, cultuur en voorsprong te vinden en dan te vertalen in beeld en woord.

Met ons aan de slag?