Ziet ‘t. Bedenkt ‘t. Maakt ‘t.
En wat betekent dat voor jullie? Het zet jullie op ’n voorsprong bij je presentatie naar buiten (en binnen). Je komt supersterk uit de startblokken als het ware.
Ik observeer en lees mij in (Ziet ’t). Eerst zien, voelen en ruiken als het ware wie jullie zijn. Want een sterke huisstijl heeft jullie DNA in zich.
Daarom kun je deze niet even online bestellen. Er zit dan geen ‘ziel’ in. Geen belofte die klopt. Geen toegevoegde waarde in gedrag of spreken. Het logo is een lege huls zonder dat het IN jullie organisatie of MT geland is (en dat gaan klanten of medewerkers vroeger of later merken).
Daarna volgt het creatieve proces met mijn designteam (Bedenkt ’t). Uit alle indrukken adviseren wij DE oplossing voor jullie. Met argumenten onderbouwd. Om daarna jullie reacties te verwerken. En dan… efficiënt en doelgericht richting levering, invoering, introductie en realisatie! (Maakt ’t).